Hemma från skidbacken

2011-02-17 16:41:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska jag åka iväg till Furuparken för pardans med resten av skolan. Klassiker! En kväll fylld med dans, sång och svett. Hur skönt? Egentligen värdelöst tycker jag, jag tycker inte om foxtrot och jag gillar inte bugg. Men är ju faktiskt ledig imorgon tack vare detta, så det är bara att bita ihop, dra några moves på dansgolvet och sen fara hem.

Dansen slutar vid nio och när jag kommer hem så ska jag blogga :D

Men det stora problemet. Vad har man på sig. Hade inte tänkt klä upp mig direkt utan antagligen så tar jag mina svarta världensbästa jeans som jag i princip bor i. Sen upptill nånting annat, hehe. Ska fundera på saken. Tar med mig kameran också.

Kanske en passande outfit, eller vad säger ni?


Men nu måste jag skynda mig, Olivia kommer och hämtar upp mig om 5 min.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback