En lång text som sammanfattar en rolig natt :D

2011-01-22 16:44:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade jag ytterst trevligt. Först var jag på skolan och det var ju inte sådär supertrevligt, men jag överlevde.

Efter det så åkte iaf jag & Olivia in till stan och mötte upp Ebbis. Vi strosade runt med endast en glass på donken köpt.

Sen var det middag och efter det träffade jag Ebbis igen och tog bussen in till Odensala och Ica. Där mötte vi upp Emmis och vi stötte även på en Simon och en Olivia. Och så köpte vi massa gott till en Marängsviss. Och så åkte vi hem till mig och åt den, det var gott ska ni veta. Vi snackade och så och sen åkte den där Olivian hem. 

Sen kollade vi på Beck - levande begravd, jag var livrädd. Fast vi hade ju Simon som hade sett den innan som berättade när det vart läskigt, så vi överlevde det också. 

Sen drog den där Simonen hem också. Så då var det jag + 2 andra b-rudar kvar. Ni vet nog vilka. Och ja, vi satt vid omegle, för där kan man ha rackarns kul. Tydligen så kul att man stannar uppe hela natten. Men ja, vid 9 somnade vi och vid 11 ringde Simon och ville bjuda på frukost. Så han kom med våfflor och vi åt  Det var också för himla gott. 

Nu är jag lite trött, ska snart äta middag. 


En bild på Simon & Olivia var det jag hade å bjuda på..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback