IGÅÅÅR DEN 18 JULI

2011-07-19 19:26:21 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var det mysigt. 

Vi bakade en jättefin tårta till Olivia som vi kom med till henne & Simon. Åt lite sen rullade vi hemmåt igen. Jag käkade Tacos och sen mötte jag upp Ebba igen. Vi drog till hennes nya hus enda borta på Frösön bara för att jag ville se hur det såg ut, hehe. Sen rullade vi vidare till Fanny och överraskade henne. Hon följde med oss ut på en cykeltur i regnet. Inte sååå mysigt väder men vi kände endå för att cykla in till stan för att stanna på Donken och ta en glass! 

Jag önskar lite att jag hade tagit kort på den fina tårtan vi bakade för den var superfin verkligen, men det blev aldrig av.. Ikväll kanske jag har en date med Fanny men jag vet egentligen inte hur det blir. 

Nu ska jag kika på Pretty Little Liars och återigen tacka Mathilda från Malta att hon tipsade mig om den serien ♥ Tror jag ska skriva ett tack-mail på facebook, hehe! 


Kommentarer

ja vad hände med det. vilken annan dag kan kära du?

2011-07-20 00:02:14
Anonym

Vart kollar du på serien? laddar du hem eller kollar på nån sida?? :D

2011-07-20 16:55:35
Anonym

kan man kolla med svenskt text?

2011-07-20 16:57:17

haha lungt jonna! ;) <3

2011-07-24 23:08:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback