De senaste bilderna från mobilen

2011-06-12 19:26:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag laddat över massa bilder från mobilen till datorn så jag bjuder på några fina från den senaste månaden :)


Jag & Ebba drog iväg på loppis en tidig morgon dagen efter Valborg. Väldigt drygt. Så drygt att vi somnade i sofforna.


Spexfoto på skolan och vi var väldigt somriga, hihi.


Vi tog oss en sväng upp på massa tak och fick utskit över hela Odensala


Tårtbakning på skolan, min & Ebbas tårta, väldigt god :)


Emma på donken med nya brillor!


Natinaldagen på Jamtli slutade såhär, hehe. Ett meddelande från Emma :)


Magnus körde all-in på Singstar i Åre


Jag briljerade på Bowling och tog hem vinsten!


Jag & Julia körde halv-spa på Holiday Club


Jordgubbar i solen med Julia


Glada typer nere vid sjön på avslutningskvällen

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback