Jullan & Ebbis

2011-06-14 00:31:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Med lite nytt i garderoben resväskan, känner jag mig nöjd! Vid den här tiden imorgon lodar jag och Ebba omkring på Arlanda. Tänk att imorgon åker vi till Malta i 3 veckor. Som vi så länge har pratat om. Jag, Ebba, Agnes & Olivia, wiho, fyfan vad kul! Medans Ebba stressar ihjäl hemma och håller på tvättar nu så chillar jag med en färdigpackad väska och allt fixat. 

Jaja, träffade Julia en sväng på stan också. Vi kikade i affärer och fikade på PAUSE. Mycket mysigt ska ni veta. Åkte hem, sa hejdå till Mormor och cyklade till Odensala. Träffade Ebbis och myste med henne, tog farväl. Usch, mår nästan dåligt över att jag ska bort. Cyklade iaf hem sen igen. Svängde förbi Julia och lämnade lite grejer, bl.a ett brev hihi, kändes väldigt old-fashion, men ja, Julia förtjänade ett brev :) 

Nu ska jag iaf kika på en film och antagligen stana uppe alldeles för länge, du & jag bloggen - hörs innan aversa, puss. 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback