Happiness is not a destination it's a lifestyle

2011-11-17 22:59:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har varit en sån bra dag att jag bara har velat le hela dagen! En sån bra skoldag. Bra lektioner, slutade tidigt, hade mitt sista prov avklarat innan nästa "prov-period". Efter det gick vi ner på stan och fikade på PAUSE, standard ♥. Satt där i nästan tre timmar i sånt bra sällskap. Min klass är så bra.

Vi skrev brev till oss själva i framtiden. Vi la dom i en fin ask och den får inte öppnas förrän dagen vi tar studenten. Förstår ni hur kul det kommer bli, eftersom breven innehöll åsikter och tankar om personer och annat i dagens läge. Det kan förändras så mycket på tre år att allting kan vara annorlunda. Jag längtar verkligen tills vi öppnar dom där breven igen!

Kom hem och fick äta en mysmiddag med min familj. Gick och läste min bok om Natacha Kampusch som jag har valt att läsa i och med samhällen. Somnade och vaknade nu. Därför tänkte jag gå och lägga mig igen och bara sova jättemycket inatt för ovanligheternas skull. Längtar tills imorgon då jag kommer vara utvilad för första gången på över ett år. 

Mycket text ingen bild.. ARKIVBILD PUSS


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback