I never give them hell

2011-09-09 14:51:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I just tell the truth and they think it's hell.


Här ba chillar jag på stranden som om det vore vilken dag som helst.

Jag saknar den där värmen lite. Även fast jag var så otroligt trött på den visste jag ändå att jag skulle sakna den så fort jag kom hem till hösten. Och ja, det var nog ganska sant det! Idag när det har spöregnat konstant hela dagen mår jag dåligt över hur jag kunde längta hem till Östersund.. 

Har iaf varit på skolan idag igen. Folk som går som en zombie betyder att invalen för en gymnasie förening är igång. Jag har aldrig varit så glad över att jag tackade nej. Thank you god!

Ikväll ska jag träffa några snügga tjejer i min nya klass. Åh, det känns som himla bra det här! Ma höres, puss.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback