Lite frågor som trillat in

2012-02-01 17:01:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej jonnis, hur har du fått ett hjärta emellan datumet och tiden på din blogg ? (Om Skridskor)
- Nu minns inte jag riktigt hur man jag gjorde, men jag kollade här och provade mig fram.

gör du dina desginer själv? (Om F5F5F5)
- Nej inte helt själv. Brukar ta en mall från internet och göra om den lite.

Hur gör du sådan effekt på bilder? (Om Skridskor)
- Anänder redigeringsprogramet PhotoScape och trycker på: Editor -> Filter -> Cellophane

vaaaart är det där??? (Om Chillar)
- I (på?) Malta, Blue Lagoon. Det var riktigt fint där och rekommenderar alla som är I Malta att åka dit. 

Fina, precis som du! vilken linje är det du går nu igen? (Om Victoria's Secret
- Puss på dig! Jag går fortfarande första året på ekonomi.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback