-

2012-01-24 22:04:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mår inge bra. Det är -20º ute, min varma jacka är hos mamma och min mössa och halsduk glömde jag på skolan. Min telefon fungerar inte. Jag kan inte svara på sms eller när någon ringer, kan inte ens låsa upp den. Så det är ingen idé att försöka kontakta mig via telefonen. Mitt rum är stökigt trots att jag städar det 345678 gånger om dagen. Mina naglar är korta för jag har ett beroende. Har inga kläder att ha på mig. Min dator är hos mamma så jag har bara skoldatorn och kan därför inte ladda ner senaste avsnitten från mina favoritprogram. Min syster har redan fikat vilket betyder att jag får göra det själv. Och listan kan fortsätta i en evighet, därför har jag ingen lust att blogga. 

drömmen <3
Tumblr_ltlalmygec1qmyvlfo1_500_large

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback