2011

2012-01-01 19:54:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Januari

Firade in det nya året i Åre som vanligt.


Blev "upptäckt" på stan och fick göra ett "modelljobb". 

Februari



Hängde mycket i Åre utan att åka skidor

Mars

Väldigt död månad eftersom hela bloggarkivet är borta (?), hängde på skolan där vi på rasterna la pussel med lärarna, åh sånt tix vi hade!


Tog mer kort

April

Hade ett otroligt roligt valborg med bra vänner!

Maj

Hade en bra sista stund med min klass


Min sista show på Dawes




Hängde mycket med Ebba




Åkte till Cornelia i Ås och myste med fina vänner på de allra regnigaste dagarna

Juni



Firade nationaldagen på Jamtli








Åkte på klassresa till Åre i brist på pengar med min fina klass




Gick ut nian med fina betyg


Hade en rolig skolavslutningskväll ute med bra vänner


Insåg hur bra Julia är och var mycket med henne


Åkte på min livs bästa resa till Malta och träffade helt ortoligt bra vänner

Juli





Hade en underbar tid under yran

Augusti

Åkte till Spanien med hela tjocka släkten


I slutet av augusti började jag gymnasiet i klass EK11c och fick ännu mer fina vänner

September

Åkte till Stockholm och hälsade på våra kompisar från språkresan som är världens bästa!

Oktober

Fixade fest i Bringåsen för samtliga ekonomielever

November

Fyllde 16 år, klippte av mig håret och färgade det mörkare

December


Firade en fin jul & nyår med familj och vänner

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback