Humörsvängningar

2012-01-17 21:28:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagens började inte alls bra då jag gjorde mitt livs sämsta prov. Det gick så otroligt dåligt och jag var rätt så less efteråt. Nu har jag lovat mig själv att plugga 327628 timmar per dag för att få bättre resultat. 


Sen redovisade jag på samhällen och det gick mycket bättre. Då blev jag glad igen.

Eftersom jag tänkte ta tag i mitt liv och börja plugga kan jag börja med matten nu eftersom vi har prov på torsdag. Eller så tar jag spanska innan eftersom vi har prov på det imorgon. Eller varför inte bara börja läsa på de 48 stycken glosorna vi har tills på fredag i engelskan. När vi ändå är igång kan jag påbörja nästa veckas arbete. Äh, fuck this. Fuck school!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback