Programdag

2012-01-18 16:29:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag och min fina klass tagit hand om alla nior som planerar att börja på ekonomiprogrammet. Vi fick lyssna lite, leka lite, tävla lite och såklart fika lite. Även om jag tror att dessa dagar inte är ett dugg givande slapp vi iaf en vanlig skoldag. 

Nu har jag planerat att tillbringa resten av kvällen med matteboken framför ögonen och lära mig allt. Efter mitt förra prov som gick sämst vägrar jag att inte kunna nåt. 

Min blogg handlar onödigt mycket om skolan nu, måste sluta med det. Det är ju ändå det som är mest deprimerande i världen. 


Simon bjöd på kakor, godaste kakorna i hela världen. Tack Simon!!!


Kommentarer

Varsågod Jonna! Du är bäst :)

2012-01-18 19:58:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback