SÖMSVÅRIGHETER

2012-01-04 06:16:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sömn har blivit ett hinder i vardagen. Jag har nog seriösa sömnproblem!

Har tagit mig en spontan resa hem till Östersund igen i längtan om att snart få åka tillbaka till Åre. Egentligen gillar jag inte Åre så mycket, finns inte någonting alls att göra där. Men det är just det som är grejen. Jag behöver inte göra någonting där.

Nu ska jag (återigen) försöka sova och inte låta datorn störa, vilket den antagligen kommer göra minst 58 gånger till. Hoppas ni alla som ligger och sover nu njuter av den stunden! På riktigt. For real. Allvarligt. Gör det bara. 

Tröttare tjej jag är! Godnatt. 


Tyckte denna bild passade då det är ungefär nästan precis exakt på datumet den togs. 



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback