Everything goes back to the normal

2012-07-08 19:07:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Storsjöcupen är över och Östersund återgår till sitt tysta, tråkiga jag. Nu är det bara att vänta in yran. Jag kommer aldrig mer äta en varmkorv i hela mitt liv efter att ha serverat minst 700 st under veckan, jag är alldeles för äcklad och jag kommer utan problem behålla mitt A i matte efter all grym huvudräkning. Igår tog vi farväl av vår kära vän Sergio från Mexiko och några domare som inte var från Täby, hehe. Det är tråkigt att man aldrig mer kommer träffa dem. 
 
Idag har jag spenderat dagen med att sova. Precis hela dagen. Har vaknat då och då men just nu, klockan 19.06 kliver jag upp, klär på mig och går och äter något. Puss 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback