I'm not in the mood

2012-06-19 20:08:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet att det är sommarlov och alla ska springa runt och vara så lyckliga. Varför kan inte jag springa runt och vara lycklig? Jag är inne i världens depp-period. Har kollat igenom en säsong av Revenge på två dagar och längtar tills på måndag då jag börjar jobba. Det regnar ute och jag har lyssnat igenom Biebers nya album. Skrev en to-do-list igår men har inte gjort nåt av det idag.

Jag vill så mycket som jag aldrig kommer kunna göra, speciellt inte nu när jag är så bunden. Önskar också att någon förstod exakt vad jag menar och exakt vad jag vill. Men att jag inte ens själv förstår gör ju inte saken lättare. Har byggt upp ett önskeliv som kräver så mycket från mig själv att det inte kommer bli bra. Jag måste lära mig att nöja mig med det jag har. Men istället för att ta tag i saker och ting så har jag stängt av allt och bestämt mig för att inte göra någonting. 
I'm not in the mood to do anything anymore.
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback