Min dag xD

2012-06-13 21:33:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej mina fina. 

Hade min sista riktiga skoldag igår och har nog aldrig varit så glad över det. Så otroligt skönt att jag är klar med ettan. Nästan. Sitter just nu och skriver en oerhört tråkig kompletteringsuppgift i NK:n för att få bättre betyg. Är det värt det? Not so much. 

Åkte på PAUSE efter skolan igår och fikade och vilka tror ni inte kliver in genom dörren när jag sitter där. Annica och Marcelo från Big Brother. Dåligt starstruck man blev. 

Idag har jag lekt irländsk julafton, kastat ägg och fått en väldigt hård boll på mig i ekonomikampen. Vi förlorade. Nu ska jag iväg och spela FIFA och dygna. Börjar klockan 7 imorgon vilket betyder att jag måste kliva upp klockan 6, inte värt det. 


Ekonomi lyxar till det och bjuder på frukost.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback