4 maj

2012-05-04 19:00:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tom på ord. En vecka har gått utan att jag bloggat och jag har insett att jag har tappat den här åh-jag-vill-blogga-känslan nånstans under mitt långa uppehåll. Den här veckan har gått otroligt fort i och med ledigheten i början av veckan. Hade en jätteonödig dag på skolan som till mesta dels bestod utav en rita-gissa-lek i väntan på att få gå hem. 

Efter skolan sprang jag in i Emma på stan och vi drog en spontanfika på... wait for it... PAUSE! Gick på stan en stund och fyndade ett par Rut-jeans för 100 kr, vilket kap. Sen åkte jag hem till pappa och välkomnade dom som precis kom hem från Turkiet, bruna och trötta. Tog emot mina presenter (hehe) men fick order att inte öppna dom förrän senare, okej??? 

Ikväll ska jag umgås med mina fina tjejer och bara ta det lugnt. Festa lugnt ikväll ungdomar!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback