Simmar sakta runt i min simpla fantasi

2012-05-17 21:02:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var sur igår. Igen. Vampire Diaries hade en jätteknepig säsongsavslutning så jag bara grät en massa. Bussen körde förbi mig när jag skulle hem efter att jag väntat i 20 minuter. Jag glömde mina mattesaker på skolan trots att jag behöver jobba matte tills jag spyr inför nationella på tisdag. 

Men som tur var ringde Emma och vi åkte hem till Pontus för att äta thaimat (nog för att jag satt och kollade på medan de andra åt). Kvällen spårade men glad är jag för det. 

Vaknade supertidigt imorse men somnade om och vaknade 18.00, har inte lyckats tagit mig upp än så jag antar att jag blir kvar här tills jag somnar igen. Haha, vilken rolig dag. Sätter därför på några avsnitt av OTH och äter några kilo godis. 


Några gamla och nya bilder från Instagram (♥)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback